Trajanje filma: min
Termini prikazivanja: Termini prikazivanja još nisu zakazani.
NOĆ HRVATSKOG FILMA I NOVIH MEDIJA 2016. – GLEDAJMO DOMAĆE :)
Noć posvećena hrvatskom filmu paralelno u Hrvatskoj i inozemstvu

ZAGREB – SISAK – VODICE – SINJ –PAKRAC – HRVATSKA KOSTAJNICA
SUBOTICA – SREMSKA MITROVICA – STUTTGART – MAINZ – AUCKLAND (NOVI ZELAND)

Sad već tradicionalno, jedna je večer u godini rezervirana samo i jedino za najbolje hrvatske filmove od početaka domaće kinematografije pa sve do danas, a ove će godine treća Noć hrvatskog filma i novih medija zavladati kinima Lijepe naše u petak 7. listopada, i to u Zagrebu, Sisku, Pakracu, Sinju, Vodicama i Hrvatskoj Kostajnici, ali i na kino platnima Subotice, Stuttgarta, Mainza, Sremske Mitrovice, dalekog Aucklanda u Novom Zelandu te brojnih drugih.

U samo jednoj večeri, odnosno noći, jer program vrata otvara u 18 sati, a traje do duboko u noć, publika će moći, sasvim besplatno, uživati u uratcima pionira domaćeg filma, i to u svim filmskim rodovima, od nezaboravnih dječjih klasika koje je poseban gušt i nezaboravno iskustvo ponovno doživjeti u restauriranom obliku na velikom ekranu, pa do vrlo impresivnih novih medija i animiranog filma, dobrih dokumentaraca te najpopularnijeg žanra kratkih i dugometražnih igranih filmova.

Grad Vodice u Noći hrvatskog filma i novih medija ugostit će najsvježije uratke trolista mladih i uspješnih hrvatskih sineasta iz Dalmacije, redateljiceBrune Bajić, poznate po izvrsnom dox-portretu pijanista svjetskog glasa Maksima Mrvice, zatim scenarista i redatelja Ivana Perića, koji je pažnju javnosti privukao pobjedom na svjetskom izboru najboljeg turističkog filma koji je Hrvatskoj donio za promotivni film The heart of Adriatic te redateljaJure Pavlovića koji je dobio Europsku filmsku nagradu za svoj kratkometražni film Piknik, dirljivu priču o problematičnom odnosu sina i oca koji je u zatvoru, a prikazuje se u Vodicama u 21.15.

U 20 sati slijedi ambiciozan i impresivan dugometražni film Sirene i krikovi koji je Ivan Perić snimio na splitskim ulicama u jednom kadru skidajući masku grada koji zbog krize i kriminala neumitno propada, kao prvi film takve vrste u Hrvatskoj, koji je bio prijavljen i za Guinessovu knjigu rekorda.

Za kraj večeri veliki ekran preplavit će 'veliko plavetnilo' u kojem će nas, u edukativno-dokumentarnom tonu, redateljica i kći kapetana Bruna Bajić u filmu Modri kavez pobliže upoznati sa životom pomoraca i njihovih obitelji, koje je ponekad i generacijama, obilježilo more i pomorstvo, a svoj su trag ostavili diljem svijeta.

DANAS
Nema zakazanih projekcija.
NAJAVA