I tri godine nakon izgradnje i otvorenja vodička tržnica plijeni pažnju svjetskih stručnjaka arhitekture. Svojim jedinstvenim dizajnom kojim se sjajno uklopila u okruženje te integrirajući potrebe stanovništva za svježim namirnicama i prostorom za druženje, ona je savršen primjer zrelog promišljanja i odličnog planiranja i dizajniranja. Knjiga Contemporary Market Architecture planning and design (Suvremena arhitektura tržinica: planiranje i dizajn) autorskog dvojca Neila Tomlinsona, Valentia Alvareza Planasa, izašla u nakladi uglednog australskog izdavača Images publishing, bogato je ilustrirana, velikog formata i u tvrdom uvezu te je uvrštena na popis obavezne literature prestižnih svjetskih arhitektonskih sveučilišta.

Suvremene tržnice zahtijevaju dizajniranje koje će zadovoljiti nekoliko potreba modernog društva. One nisu samo mjesto prodaje svježe hrane. Ljudi vole kupovati na tržnici jer mogu opipati, pomirisati i probati ponuđene proizvode, mogu razgovarati sa samim proizvođačima hrane, izmijeniti iskustva, to je prostor susreta i druženja za domaćine i rado posjećivana turistička atrakcija, mjesto na kojem se upoznaje zajednica i kultura nekog grada. Ali, suvremena tržnica mora istovremeno zadovoljiti i visoke standarde sigurnosti i zdravstvene ispravnosti, poštujući prirodno okruženje. Vodička tržnica koju je dizajnirao splitski arhitekt Dinko Peračić, očito je ispunila sve tražene zahtjeve struke i kao primjer dobre prakse našla se u probranom društvu najboljih suvremenih tržnica svijeta: onih u Barceloni, Rotterdamu, Londonu, Istambulu, Madridu, Rimu, Malmeu, Budimpešti, Valenciji, Mexico Cityju , japanskog Koshija, Seattlea, Kopenhagena… I to ne samo u društvu, nego na naslovnici!