Iako ove godine ne možemo proslaviti Dan našeg grada i župe na načine kako smo to dosada činili, ipak ćemo najzaslužnijim sugrađanima, dobitnicima nagrada i priznanja grada Vodica za 2019. godinu odati zahvalnost za njihov rad i trud kojim su unaprijedili društveni život Vodica. Bez svečane dodjele u Kulturnom centru, bez uzvanika i publike, ali s istom zahvalnošću u srcu. Plakete grada Vodica za 2019. godinu ove je godine dobilo petoro zaslužnih pojedinaca.

Meri Ivas zaslužila je Plaketu grada Vodica kao dugogodišnja članica Kulturne udruge Vodiške perlice u kojoj, zajedno s ostalim članovima, radi na očuvanju etnografske tradicije ovog kraja još od 2004. godine. Njezine vješte ruke u igri s papirom, platnom, bojom, koncem, vunom i drugim materijalnima, stvaraju originale kojima obogaćuje svaki nastup Udruge.
Vinko Trcera, Frankopan Čićin Angul i Vitomir Udovičić dobili su Plakete grada Vodica za iznimnu humanost i davalaštvo krvi. Vinko Trcera i Frankopan Čićin Angul darovali su krv 60, dok je Vitomir Udovičić to učinio 53 puta. Svojim su primjerom poticali i motivirali druge te kao aktivni članovi vodičkog Društva darivatelja krvi promicali davalaštvo kao humanu i vrijednu gestu koja spašava ljudske živote.
Zlatan Skalicki, dugogodišnji novinar i urednik na Hrvatskom radiju, a od 2008. urednik i voditelj Sunčanog sata na Drugom programu kojom slušateljima prikazuje ono najljepše i najbolje iz svake destinacije, pa tako i iz Vodica. Tom emisijom, u kontinuitetu, osuvremenjenom koncepcijom i prepoznatljivom opušćenošću, već dugi niz godina promovira Vodice u eteru kao poželjnu destinaciju. Stoga zaslužuje Plaketu grada Vodica za doprinos u turističkoj promociji Vodica.
Josip Paić dobitnik je Plakete grada Vodica za izrazit doprinos u razvoju vatrogastva na području Grada Vodica i dugogodišnji rad u Dobrovoljnom vatrogasnom društvu Vodice. Nekoć član DVD-a Šibenik i zaposlenik šibenske JVP-e, već je dugi niz godina član vodičkih vatrogasnih dobrovoljaca gdje je bio i tajnik do 2011. kada postaje članom Upravnog vijeća vodičke Javne vatrogasne postrojbe. Nositelj je Spomenice Domovinskog rata i Medalje Oluja te više vatrogasnih priznanja i odličja, među kojima i posebn Povelje i Plakete Đure Deželića. Gospodin Paić je doprinio razvoju ideje o suradnji i prijateljstvu među vatrogasnim društvima i zajednicama, te svojim ustrajnim radom doprinio razvoju vatrogastva u Vodicama.

Dobitnici Nagrada grada Vodica za 2019. godinu su: Katica Škugor, Anđelko Španja i posmrtno, Vladimir Mihoković Miha.
Vladimiru Mihokoviću Mihi nagrada se dodjeljuje za razvoj likovne kulture i stvaralaštva. Na žalost, ovaj vodički istaknuti likovni umjetnik, pedagog, pjesnik i dobrotvor napustio nas je prošle godine, nakon kratke bolesti, u 65. godini života. Završio je Fakultet likovne pedagogije i cijeli se život kao slobodni umjetnik bavio umjetnošću. Održao je pedesetak samostalnih i sudjelovao na 140 skupnih izložbi u zemlji i diljem Europe. Bio je jedan od osnivača Likovne udruge More u kojoj se posvetio i pedagoškom radu s djecom i odraslima te jedan od osnivača Grupe 9, šibenske slikarske udruge. Bio je i jedan od utemeljitelja ogranka Matice Hrvatske u Vodicama. Njegovu plodnu umjetničku karijeru, dugu gotovo pola stoljeća, krasila je humanost i dobrotvorstvo. Nerijetko je organizirao humanitarne prodajne izložbe svojih slika od kojih bi sav prihod donirao djeci poginulih hrvatskih branitelja.
Anđelko Španja - Peko, svima je znan kao odličan stolar, veliki zaljubljenik u Hajduk, poeziju i svoje Vodice. Njegove pjesme posvećene su njegovim najvećim ljubavima; splitskom klubu i rodnom gradu koje rado čita na večerima zavičajnih pjesnika. Osnovao je grupu na Facebooku nazva Vodice u srcu i duši kojom nastoji od zaborava sačuvati Vodice kakve su nekada bile objavljujući stare fotografije, zaboravljene riječi i dogodovštine koje Vodice čine jedinstvenima. Na njegovu je inicijativu prikupljeno na stotine riječi specifičnih baš za Vodice, a ništa manje značajan nije ni popis vodičkih nadimaka nastao njegovim trudom. Svojim je zalaganjem i radom zaslužio Nagradu grada Vodica za očuvanje tradicije i tradicionalnog vodičkog govor
Katica Škugor je odlaskom u mirovinu, napokon našla vrijeme za ostvarenje svojih snova i potpuno se posvetila osmišljavanju kreativnih radionica za djecu. Njezina bezgranična mašta, vješto baratanje iglom i koncem, krpicama, papirom, biljem, svime čega se dotaknu njezine spretne ruke, svaku prigodu pretvaraju u nesvakidašnji svijet bajki i čuda. Teta Kate, poznata je kao vrsna animatorica i voditeljica dječjih kreativnih radionica, ne samo u Vodicama, već i diljem Lijepe Naše; aktivna tijekom cijele godine, na raznim festivalima i manifestacijama koje njezinim aktivnostima i radom dobivaju na slikovitosti, zanimljivosti i čarobnosti. Već godinama osmišljava dane adventa u Vodicama, sudjeluje na Legendfestu na Roškom slapu, Burnumskim idama i vodičkim Bakanalijama, skradinskoj Noći šišmiša te na Danima Ivane Brlić Mazuranić u Ogulinu. Dobitnica je Nagrade grada Vodica za umjetničko izražavanje i iznimne uspjehe u radu s djecom.
Čestitamo laureatima sa zahvalnošću što su svojim radom obogatili i naše živote.

Dan grada je ujedno i prigoda da se prijetimo svega učinjenog u razdoblju od počeka svibnja 2019. do danas. U tom je razdoblju ukupno utrošeno nešto više od 42 milijuna kuna za razne projekte i investicije. U nastavku donosimo tablicu u kojoj je jasno vidljivo koliko se novca i za koju svrhu potrošilo.

EU PROJEKTI
- Projekt Sanacija odlagališta neopasnog otpada Leć (14,2 milijuna kuna)
- Projekt „NOVE MOGUĆNOSTI“ ( 2,1 milijuna  kuna)